News

Fiat 500 a triumfat în Turneul European: Premiile NC

06 June 2018

170613_Fiat_500_MG

  • Proiectul „Fiat 500 Forever Young Experience” câștigă medalia de aur în categoriile “Best Event” şi “Best Guerrilla Marketing”.
  • Juriu a apreciat originalitatea turneului care a sărbătorit a 60-a aniversare de Fiat 500 anul trecut.
  • Turneul a avut loc în Cannes, Munchen şi Madrid, recreând anul 1957, cu costume, magazine și vintage Fiat 500.
  • Până în prezent proiectul a cîştigat 11 premii naționale și internaț

Ceremonia de decernare a premiilor NC a avut loc săptămâna trecută la Teatro Elfo Puccini din Milano. În fiecare an, numele cheie din lumea marketingului și comunicării se alătură pentru aceste premii – create de editorii ADC Group pentru a sărbători comunicările de marketing integrate în Italia. Anul acesta, proiectul „Fiat 500 Forever Young Experience” a câștigat o medalie de aur în categoriile „Best Event” și „Best Guerrilla Marketing”.

Turneul a adunat până acum 11 premii naționale și internaționale, inclusiv „GrandPrix 2018″.

Pentru a sărbători cea de-a 60-a aniversare a Fiat 500 și pentru a recrea o adevărată călătorie în timp, proiectul a reprodus anul 1957 în trei orașe – Cannes, Munchen și Madrid. Fiecare etapă a turului a exprimat cultura locală a locaţiilor alese. S-a încheiat turul la Madrid cu un eveniment jaw-dropping, care cuprinde aproape o sută de actori şi costume, fermecătoarele magazine de epocă, reprezentând moda italiană, și automobile clasice Fiat 500.

Steaua incontestabilă a proiectului „Fiat 500 Forever Young Experience” a fost ediția specială dedicată aniversării a 60 de ani. Peste șapte mii de vizitatori s-au adunat în Calle Jorge, Juan Calle de Serrano, fotografiind mașina, care astăzi câștigă peste tot în lume datorită eleganței şi stilului său unic.

Turneul european noului 500 Collezione sa încheiat cu câteva zile în urmă la Madrid, după ce a atins orașele Milano, Londra, Berlin și Paris, care sunt capitalele internaționale ale modei, stilului și artei. Fiat 500 Collezione, a treisprezecea ediție specială care a fost lansată în ultimii unsprezece ani, este modelat pe podiumuri prestigioase. Fiat 500 a fost întotdeauna un trendsetter care a fost reinterpretat de-a lungul anilor. Selecția prestigioasă dispune de un număr de omagii la iconic Fiat, cum ar fi 500-60esimo și versiunile Anniversario, lansate anul trecut, pentru a sărbători a 60-a aniversare.

Lansat în 1957 și susținut de-a lungul anilor ca simbol al motorizării în Italia, Fiat 500 a fost renăscut în 2007, când noul model a debutat și a devenit un fenomen global. Acest lucru este demonstrat cu peste două milioane de mașini vândute în peste 100 de țări din întreaga lume. Din anul 2013 Fiat 500 a fost o pictogramă globală, capabilă să genereze peste 80% din vânzări în afara Italiei. Fiat 500 a înregistrat cea mai bună performanță în Europa cu peste 74.000 de unități vândute în primul trimestru al anului 2018. Liderul în segmentul A, Fiat 500 a confirmat încă o dată în acest an poziția sa dominantă în Europa, fiind pe primele 3 locuri din segmentul său în 16 țări: Marea Britanie, Spania, Belgia, Elveția, Portugalia, Austria, Ungaria, Croația, Slovenia, Italia, Germania, Franța, Suedia, Slovacia, România și Bulgaria.

Latest From Fiat