News

„Fiat 500 entra al MoMA” este câștigător al Premiilor pentru Arte Corporative 2017

15 December 2017

news20171215_3

  • „Fiat 500 entra al MoMA” (Fiat 500 se alătură colecției MoMA), câștigă unul dintre premiile Corporate Art Awards pentru transformarea sa reușită a Fiat 500 – o pictogramă a creativității italiene – într-o lucrare mondială de artă modernă.
  • Proiectul Fiat 500 este singurul vehicul din industria automobilelor care primește această distincție râvnită.
  • Confirmând statutul Premiilor pentru Corporate Art, președintele italian Sergio Mattarella a avut o audiență pentru Fiat și alte mărci premiate.
  • Ediţia din 2017 a Premiilor Corporate Art a implicat 80 de companii din 18 ţări din întreaga lume – un premiu global pentru un idol mondial.

Achiziția Fiat 500 de către Muzeul de Artă Modernă din New York (MoMA) a câștigat premiul Fiat la Premiile pentru Corporate Art 2017. Premiul sărbătorește statutul celei mai populare mașini din istoria mărcii Fiat – idolul care a adus popularitatea în masă în Italia și a devenit un ambasador mondial al țării și un simbol major al creativității italiene – ca o lucrare autentică, la nivel mondial, importantă artă Modernă.

Înființată anul trecut, cu scopul de a spori vizibilitatea, recunoașterea și reputația proiectelor care conectează lumea afacerilor cu lumea artei, prestigioasele premii Corporate Art sunt organizate în colaborare cu LUISS Business School și susținute de artiștii italieni, Heritage și Ministerul Turismului, precum și asociația Confidustria, asociația bancară ABI, asociația muzeelor Museimpresa și Ministerul de Externe.

Ediția din acest an, care a avut loc la Roma cu ceremonia de premiere din Sala Spadolini a Collegio Romano, a repetat succesul internațional din 2016, cu participarea a 80 de companii din 18 țări din întreaga lume. Un domeniu global care reflectă foarte mult identitatea modelului Fiat 500: cu peste 80% din vânzările efectuate în afara Italiei, iar mașina este cel mai bine vândut european în segmentul său, ocupând prima poziție în opt țări și printre primele trei în alte șase țări.

Participarea la audiență cu președintele Italiei, Sergio Mattarella, Olivier Francois, șeful Fiat Brand și Chief Marketing Officer, FCA, a declarat: „Suntem onorați să primim acest premiu prestigios – un simbol real al creativității italiene, care a câștigat un loc în imaginația colectivă, iar călătoria sa continuă astăzi, cu o intensitate din ce în ce mai mare și conștientizarea rolului său de ambasador al excelenței italiene la nivel mondial.

Rîvnitul 2017 Corporate Art Award este încă un premiu pentru splendidul Fiat 500. Achiziționarea sa de către colecția permanentă a Muzeului de Artă Modernă din New York oferă o dovadă incontestabilă a statutului iconic și global al automobilului și este un adevărat tribut adus stilului său de neuitat. Infaţişarea lui este recunoscută în întreaga lume – și a inspirat artiști din întreaga lume să-l evoce în lucrările lor.

Mai exact, modelul achiziționat de MoMA este o serie de 500 F, cel mai popular 500 vreodată, realizat între 1965 și 1972. Dacă 500F este adăugat la celelalte versiuni (Sport, D, L și R) din prima generație, mai mult de 4 milioane de autoturisme au fost produse între anii 1957-1975. O mașină a succesului necontestat, urmată în 2007 de nașterea noii generații: 500 de astăzi, la fel ca strămoșul său ilustru, s-au dovedit imediat foarte reușite, deoarece în numai 10 ani a adunat 2 milioane de cumpărători, precum și a câștigat o gamă impresionantă de premii, inclusiv Car of the Year și Compasso d’oro.

În afară de vânzările sale la nivel mondial și numeroase premii, Fiat 500 este un simbol al designului și producției italiene la nivel mondial și merită pe deplin locul său în imaginația colectivă, cu o importanță cu mult peste industria auto. Acest statut este confirmat și de programul impresionant de evenimente pe care brandul la luat în acest an pentru a da un omagiu aniversării a 60 de ani a Fiat 500. În plus față de intrarea în cadrul MoMA și premiul său la Corporate Art Awards, Fiat 500 a fost prezentat în filmul „Ne vedem în viitor”, primul film scurt al lui Fiat, cu premiul Oscar®-câștigător Adrien Brody, și a participat la spectacolul „500 Forever Young Tour”. Nu în ultimul rând, pictograma Fiat a apărut, de asemenea, pe o ștampilă și o monedă, obiecte de zi cu zi, care sunt destinate entuziaștilor Fiat 500 și oricui doresc să aibă în buzunar o adevărată capodoperă italiană.

Latest From Fiat