News

MOPAR® PROTECŢIA VEHICULULUI CELEBREAZĂ TREI ANI DE SUCCES

27 May 2015

NEWS 4

Lansat în 2013, în regiunea EMEA şi recent present în peste 36 ţări din zonă cu peste 50 produse, portofoliul de servicii clienţi a Protecţiei Vehiculelor Mopar® include o serie de servicii de mentenanţă care planifică să păstreze vehiculele în mod constant în condiții perfecte. Peste 1,100,000 de pachete MPV au fost vândute timp de trei ani.
Mopar®, marca de referinţă pentru brandul Fiat Chrysler Automobiles, grijă clienţi, piese de schimb originale şi accesorii, sărbătoreşte a treia aniversare de la lansarea brandului la nivel global „Mopar Protecția Vehiculului” (MVP), care garantează relaţii perfecte între clienţi și ateliere autorizate FCA în regiunea EMEA.
“Mopar Protecția Vehiculului” oferă contractele de servicii garantate de către Fiat Chrysler Automobile, care lipsesc clienţii de griji datorită acoperirii extinse de componenţe mecanice și planuri de deservire, plus un serviciu de asistență și reparații, operate de tehnicieni de calificare înaltă, folosind piese originale, exclusiv originale.
Recent prezent în mai mult de 36 ţări din regiunea EMEA şi cu un portofoliu care conţine mai mult de 50 de produse, “Mopar Protecţia Vehiculului” a elaborat o serie de preţuri competitive de metenanţă planificate pentru a păstra maşinile în condiţii bune tot timpul:
“Grijă Maximă”: piese mecanice şi electrice de schimb sunt acoperite de garanţia vehiculului;
“Powertrain Care”: garanţia se extinde pentru pisele mecanice şi electrice ale motorului, cutia de viteze, transmisia;
“Easy Care & Easy Care Plus”: acoperă costurile de întreținere programate la tarife competitive. Cu opțiune pentru clienţi „Plus” poate include, de asemenea, înlocuirea unei serii de piese uzate;
“Top Care & Top Care Plus”: “ a lipsi clienţii de griji” vine cu o acoperire totală, include piese mecanice, piese electrice şi programul serviciilor. Cu opţiunea “Plus”, clienţii pot include, de asemenea, înlocuirea unei serii de piese uzate;
“Essential Care & Essential Care Plus”: include extinderea asistenţei rutiere, dincolo de primii doi ani de viață a vehiculului, cu cupoanele de fidelitate oferim condiții speciale pe toate părțile principale de uzură și o gamă largă de accesorii. Cu opțiunea „Plus”, clientul poate obține, de asemenea, două testări cu 14 verificări a principalelor componente mecanice și electrice ale vehiculului.
“Mopar Protecţia Vehiculului” planuieşte să includă o serie amplă de opţiuni în ceea ce priveşte termenii de durabilitate şi kilometrajul, cu clienți întotdeauna capabili să acceseze o rețea extinsă de servicii pentru deservire de către tehnicieni cu înaltă calificare, care folosesc piese originale, exclusiv originale. Clienţii sunt asiguraţi cu servicii de deservire pe întreg teritoriul European şi cu toată valoarea unui plan care poate fi transferat noului proprietar în cazul în care vehiculul este vândut.
Torino 27 Mai 2015

Latest From Fiat