News

Şi mai multe premii pentru proiectul „The Fiat 500 Forever Young Experience”

15 June 2018

170508_Fiat_500-Forever

  • Turneul european Fiat 500 triumfă la MediaStars, prestigioasă competiţie internaţională din industria de publicitate.
  • Două medalii de aur la categoriile “Event” şi “Mediastar/Promotion”.
  • Până în prezent, proiectul a cîştigat 13 trofee naționale și internaț
  • Acum, în al unsprezecelea său an, 500–le a înregistrat cea mai bună performanță  a sa de pînă acum cu peste 74.000 de mașini vândute în Europa în primele luni ale anului 2018.

Ceremonia de decernare a premiilor MediaStar, care are scopul de a celebra aptitudinile profesionale ale celor ce contribuie cu expertiza lor tehnică la succesul proiectelor de publicitate  a fost ţinută ieri seara la Milano. Găzduită de Auditorium Testori, la eveniment au participat agenții de publicitate, companii de producție și companii post-producție audiovizuale și factoring web.

Concursul independent este împărțit în patru domenii diferite, care acoperă diferite domenii de publicitate, împărțite în 12 secțiuni fiecare. Juriul a acordat primele două locuri cîştigătoare, pentru „Event” și „Mediastar / Promotion”, turneului european „Forever Young Tour Experience”, care a sărbătorit a 60-a aniversare de Fiat 500 anul trecut.

Aceasta înseamnînd că proiectul, creat de agenția Ideal, a cîştigat 13 premii naționale și internaționale. Pentru a sărbători cea de-a 60-a aniversare a Fiat 500 și pentru a recrea o adevărată călătorie în timp, proiectul a reprodus anul 1957 în trei orașe – Cannes, Munchen și Madrid. Fiecare etapă a turului a exprimat cultura locală a locațiilor alese. Turul s-a încheiat la Madrid cu un eveniment jaw-dropping, la care au participat aproape o sută de actori costumaţi, fermecătoarele magazine de epocă, reprezentând moda italiană, și automobile clasice Fiat 500.

Steaua incontestabilă a proiectului „Fiat 500 Forever Young Experience” a fost vehiculul de ediție specială dedicată aniversării a 60 de ani. Peste șapte mii de vizitatori s-au adunat în Calle Jorge, Juan Calle de Serrano, fotografiind mașina, care astăzi câștigă peste tot în lume datorită eleganței şi stilului său unic.

Legătura dintre capitala spaniolă și icoana Fiat este atât de puternică încât a fost aleasă ca punct culminant pentru un alt tur european la data de 23 mai a acestui an. Acest turneu a vizitat unele dintre cele mai prestigioase orașe ale Europei: de la Milano la Londra și de la Berlin la Paris, apoi la Madrid. Fiat 500 Collezione, a treisprezecea ediție specială care a fost lansată în ultimii unsprezece ani, a fost ca o steaua acestei călătorii. 500 Collezione se află deja în Showroom-urile  Fiat din întreaga Europă.

Lansat în 1957 și susținut de-a lungul anilor ca simbol al motorizării în Italia, Fiat 500 a fost renăscut în 2007, când noul model a debutat și a devenit un fenomen global. Acest lucru este demonstrat cu peste două milioane de mașini vândute în peste 100 de țări din întreaga lume. Din anul 2013 Fiat 500 a fost o icoană globală, capabilă să genereze peste 80% din vânzări în afara Italiei. Fiat 500 a înregistrat cea mai bună performanță în Europa cu peste 74.000 de unități vândute în primul trimestru al anului 2018. Lider în segmentul A, Fiat 500 a confirmat încă o dată în acest an poziția sa dominantă în Europa, fiind pe primele 3 locuri din segmentul său în 16 țări: Marea Britanie, Spania, Belgia, Elveția, Portugalia, Austria, Ungaria, Croația, Slovenia, Italia, Germania, Franța, Suedia, Slovacia, România și Bulgaria.

Latest From Fiat