Skip to content Skip to navigation
22-01-2024

FIAT a triumfat la cea de-a 10-a ediție a Festivalului European de Creativitate ADCE, proiectul "No Grey" a câștigat prestigiosul Grand Prix ADCE 2023

  • FIAT premiat la ediția 2023 a Premiilor ADCE, cel mai prestigios premiu al comunității creative europene, promovat de Art Directors Club of Europe.
  • Marca, alături de agenția Leo Burnett, a excelat cu proiectul "No grey", premiat cu Grand Prix 2023, pur și simplu cea mai bună lucrare din toate disciplinele.

 

Juriul ADCE a premiat proiectul "No Grey" cu următorul motiv: "Operațiunea "No Grey" a reușit să transforme o idee de marketing - fără mașini gri - într-un eveniment memorabil și spectaculos. Un comunicat care s-a răspândit spontan în întreaga lume și care a reușit, pentru prima dată, să prezinte tuturor principala valoare de bază a FIAT: italienitatea. Astfel, oferind mărcii o vizibilitate globală fără bugetul mediatic al concurenților săi".

Olivier Francois, CEO al FIAT și CMO global al Stellantis, a declarat: "Sunt foarte onorat să primesc acest premiu prestigios și sunt și mai încântat pentru că proiectul "No Grey" nu a fost un instrument publicitar, ci modul în care am decis să comunicăm o alegere de marketing. Atunci când am ales să închidem producția de mașini gri, știam că ar fi fost o alegere semnificativă și o mișcare îndrăzneață și, din acest motiv, am decis să o valorificăm la maxim. Rezultatele și acest premiu dovedesc că am făcut-o corect și reprezintă un nou stimulent pentru a continua să lucrăm cu abordarea noastră, pe care o numim THE FIAT WAY".

Proiectul "No Grey", conceput de agenția de design Leo Burnett și produs de Twister Film, lansat în iunie, evidențiază decizia strategică a FIAT de a opri producția de mașini gri. În videoclipul, Olivier Francois explică strategia și devine protagonistul clipului, în care 600e face o scufundare adâncă în culoare, sub sloganul 'ITALY. THE LAND OF COLOURS'. FIAT. MARCA CULORILOR'. Un proiect proaspăt și plin de culoare, care întruchipează spiritul vesel și pop care caracterizează marca FIAT și care a ajuns la peste 10 milioane de vizualizări pe YouTube. Pe lângă aceasta, ecoul proiectului a avut o relevanță globală, primind o acoperire mondială pe 4 continente: Europa, America de Nord, America de Sud și Asia.

ADCE - Art Director's Club of Europe a fost creat în 1990 și de atunci promovează cea mai bună creativitate europeană, fiind format din 22 de cluburi membre și o comunitate de peste 7.500 de creativi. Anul acesta a fost cea de-a 32-a ediție a festivalului și au fost acordate în total 43 de premii de aur, 88 de argint, 130 de bronz și 159 de preselecții. Dintre toate aceste lucrări, operațiunea No Grey s-a dovedit a fi cea mai bună, onorată cu Marele Premiu.

Other news that may interest you